8 Mayıs 2013 Çarşamba

Renk Renk Desen Desen Minderler IKEA'dan

IKEA'yı gezerken en çok takıldığım bölüm alt kısımdır. Ivır zıvır her şey bir arada, renk curcunasının içinde kaybolursun, nereye gideceğini, hangi eşyaya bakacağını şaşırırsın, sen bir şey almaya gelmişken sepetinde çok alakasız şeylerle kasada şok olursun... :) 

Mesela ben plastik kesme tahtası almıştım çeyizimdeki yeşil bıçak takımını tamamlamak için. Ama hiç aklımda böyle bir şey almak yoktu. :)

Bu minderlerden de çok almak isterdim. Ama kendime engel oldum. Halbuki ne de güzel dururdu koltukların üzerinde. Şu sıralar ev taşıma telaşındayım. Bir yerleşeyim  asıl büyük alışveriş için tekrardan uğruycam IKEA'ya. :)
Ama şimdilik fotoğraflarla yetinmek zorundayız. :(

Hem ucuz hem renkli  hem de gayet büyük ölçüleri ile bu yer minderleri tam balkonluk. Bahçesi olan bahçeye de yayılabilir tabii. :)




Bu desenli minderler de koltuk ve kanepelerin ayrılmaz bir parçası. İster kılıf alıp evdeki yastıklarınıza geçirin salonun havasını değiştirin, isterseniz de minderi ile birlikte alın hiç zahmetsiz hemen kullanmaya başlayın.

Ama benden söylemesi aldıklarınızı yıkamadan kullanmayın. Çünkü hepsini mıncıkladım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder