27 Temmuz 2013 Cumartesi

İlk Ev Hediyem

Evet... Ev ziyaretleri başladı. :) Tabii eli boş gelmek istemeyen arkadaşlarım neye ihtiyacım olduğunu öğrenmek için ağzımı aramaya da başladı. :) Üniversite arkadaşlarımı önce siz bir gelin kendi gözlerinizle görün ne eksik diye kandırmayı başarsam da, eski ev arkadaşımı aynı şekilde kandıramadım. "Saat al, o zaman." dedim. :) İhtiyacım da vardı hani.


O da bana gelmeden önce Koçtaş'a uğramış. Bana bir sürü saat resimleri yolladı whatsapp'tan. Kısacası ben beğendim ev hediyemi. En uygun bu olur dedim, beğendiğimi aldırdım. :) 

Ve işte ilk ev hediyem! Sade bir duvar saati. Çok güzel seçenekler sunmasına rağmen ben evde sırıtmayacak bir tanesini tercih ettim.

IKEA'dan aldığım masanın hemen üstüne astım. Hem oturduğum yerden hem de yatak odamdan görülebilecek bir yerde. :) Ben çok beğendim, evime çok yakıştı. 

Arkadaşıma bir kez de buradan teşekkür etmek istiyorum. Kesene bereket canım. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder