7 Ağustos 2013 Çarşamba

Origami ile Bu Bayram Şekerliğinizi Kendiniz Yapın

Yarın bayram, büyükler için Ramazan, küçükler için Şeker Bayramı.

Kapı kapı dolaşılacak, eller öpülecek, şeker toplanacak... Tabii zamane çocukları şekerle de kanmıyor artık ya, biz onları kendi yaptığımız renkli origami şekerlikleri ile kandıracağız. :) Dikkatlerini kutuya çekip parayı unutturacağız. :)

Şaka bir yana bu bayram biraz değişiklik yapıp şekerlerinizi farklı bir biçimde sunmak istiyorsanız origami (kağıt katlama sanatı) sizler için hayat kurtarıcı olabilir. 

Ayrıca misafirlerinizin de böyle bir sunuma bayılacaklarına eminim. Farkımızı ortaya koymak için haydi kağıtları çıkartın şekerlik yapacağız. :)

Origami ile düz bir kutu yapıp içine şekerlerinizi koyabilirsiniz. Ancak kutunuza kapak da yaparak bayramlaşmaya gittiğiniz eş dost ve akrabalarınıza bu şirin kutularla tatlı bir bayram sürprizi yapabilirsiniz. Şahsen benim çok hoşuma giderdi. :)

Böyle bir kutuyu nasıl yapacağınıza gelince, resimlerle adım adım anlatan bir tutorial var. Ancak sizin için youtube'dan origami kutu yapımı videosu da buldum. :) 
Origami kutu nasıl napılır? İzleyelim.


Bir de benim çok hoşuma giden yıldız kutu var. Böyle bir sunumun daha hoş olacağını düşünüyorsanız, onun da yapımı şu şekilde:


İşte ortaya çıkan şaheserler:



 Origami kutular nikah şekerleri için de iyi bir alternatife benziyor. :)




Şeker tadında bir bayram geçirmeniz dileği ile... Herkese İyi Bayramlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder