20 Şubat 2014 Perşembe

Yaşar - Anlatamıyorum Klibindeki Evin Dekorasyonu

Yaşar'ın bende özel bir yeri var. Sesi ayrı bir dokunuyor bana neden bilmiyorum. Huzur buluyorum.



Son albümü "Cadde"nin çıkış parçası "Anlatamıyorum" da da aynı şeyi yaşadım. :) Ama klibi izleyince mutlaka blogda paylaşmalıyım dedim. Çünkü dekorasyon açısından bize ilham verecek pek çok unsur bulunduğunu düşünüyorum.

Kemal Başbuğ'un çektiği video klibe bir de dekorasyon gözüyle yaklaşmak istedim. :) Şarkıyı dinlerken bir yandan da evi inceleyelim bailayalım. Ne dersiniz?

Klasik tarzdaki bu yeşil kanepe ve hardal sarısı berjerde renkten sonra dikkatimi çeken ilk şey püsküller oldu. 80'lerden kalma bu görüntüyü daha sık görmemiz mümkün. Zira eskiye rağbet artıyor.
Eskinin modern yorumu dekorasyon modasına yön veriyor.
Duvarda büyük yuvarlak, Roma rakamlı bir saat, onun yanında boylu boyunca duran klasik bir lambader, yerde duran şamdanlar, berjerin arkasındaki her bölümü farklı renkte olan modern bir kitaplık ve ortada ahşap sehpa...
Klipten ilk görüntüler bu şekilde. :)


Yukarıdaki iki farklı karede yatağın salonda yer aldığını görüyoruz. Baş ucu ve ayağı demir olan bu yatağın hemen yanında komodin, komodinin üzerinde de country tarz bir abajur yer alıyor. 
Siyah deri sandık da gözden kaçmadı tabii. :)
Bu karede kitaplıktan bir kesit sunuyor. Dekoratif arabalar son zamanlarda çok moda. Evinizin her köşesinde bu tarz araba, minibüs ve motorsikletlere yer verebilirsiniz. Hemen bir alt raftaki kırmızı fener de yine evinizde severek kullanabileceğiniz bir obje.
İşte Yaşar ve Anlatamıyorum'un klibinin son sahnelerinden bir kare. 
Evin hemen her köşesi görünüyor. Ben Yaşar'ın haline üzülsem de, bu manzaraya bayıldım. :)

Umarım siz de beğenmişsinizdir.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder