8 Kasım 2014 Cumartesi

InstaCorner ile Fotoğraflarınız Polaroid Fotoğraflara Dönüşsün!

Polaroid fotoğraf makinemiz vardı eskiden, gerçi hâlâ var ama telefonlar ve dijital makineler sağ olsun duruyor öyle bir kenarda, ne güzel hemen sıcağı sıcağına basardı resmi, önce gri bir zemin, sonra salladıkça renkler gelirdi. 

Ah ah, ne güzel günlerdi. :)
Eskilere hasret dinmeyince moda koşuverdi imdadımıza, yeniden moda yapıverdi polaroid fotoğrafları.

Ben de Instagram'da duran selfie'ler kaybolmasın diye düşündüm ve InstaCorner'ın Polagraf setinden yaptırdım kendime. :)

Çok da iyi yaptım. :) Bakın ne de şeker oldu fotoğraflarımız. :)

Şimdi ne yapacaksın onlarla diye sorarsanız, InstaCorner onu sizin yerinize düşünmüş zaten. Nasıl mı? :)

Tabii ki Polagraf setinin içerisinde yerleştirdiği hasır ip,  minik renkli mandallar ve yapıştırıcı hamur ile :) 
Ben InstaCorner'ın bu hizmetini çok beğendim. :) Hem fotoğraflar kaybolmuyor hem şimdiki zaman nostaljik bir kılıfa bürünüyor hem de duvarlar için farklı bir dekorasyon fikri veriyor. :)

Tıpkı aşağıdaki örnekler gibi fotoğraflarınızı duvarlara asarak samimi ve sıra dışı bir dekorasyona imza atabilirsiniz. 
Ben denemeye gidiyorum. Siz de bu fikri bir düşünün derim ;)


Bu arada Instacorner'da sadece polaroid fotoğraf değil, fotoğraflarınızı magnet, bardak altlığı yaptırma şansınız da var. :)

Meraklılar siteyi inceleyebilir: http://www.instacorner.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder